Kérjük vegye figyelembe, hogy webáruházunkban megrendelést minimum bruttó 30.000.- Ft összérték elérése mellett van lehetősége leadni! Köszönjük megértését!
Készlet információ
Megrendelés után minden esetben visszaigazolást küldünk Önnek. Telefonon vagy e-mailben felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk a várható szállítási időről. Webshopunk Magyarország egész területéről fogad megrendeléseket és teljesít kiszállításokat.
Szállítási módok
-
Futárszolgálat által – 40 kg alatti, kézi csomagok házhozszállítását a GLS a DPD valamint az Express One Futárszolgálat végzi.
-
Nagyobb méretű 40 kg feletti vagy terjedelmes, valamint raklapos csomagok házhoz szállítását egyéb szállítmányozó cégek kézbesítik.
-
Lehetőség van arra is hogy az adott terméket cégünk saját gépjárművel szállítsa ki a megadott címre. Ebben az esetben telefonon egyeztetünk Önnel a szállítás költségéről és a szállítás várható idejéről.
- A termékek előzetes egyeztetést követően személyesen is átvehetőek telephelyünkön.
Fizetési lehetőségek
- Előre utalással: A megrendelés feldolgozásakor e-mailben küldjük ki az utaláshoz szükséges díjbekérő nyomtatványt a teljes összegről. Az összeg beérkezését követően kerül megrendelésre / vehető át / szállítható ki az áru a készlet információ és a rendelés visszaigazolásnál egyeztett átvételi mód függvényében.
Szállítási költségek Magyarország területén belül:
Mivel nagyon sokféle méretű és súlyú terméket forgalmazunk, a végleges szállítási költségről minden esetben a visszaigazoláskor vagy a díjbekérő elküldése során pontosan tájékoztatjuk Önt, így eldöntheti, hogy elfogadja-e az ajánlatunkat.
Üzlethelyiségbe, telephelyre, raktárba, emeletre stb. beszállításra, vagy beüzemelésre futárszolgálattal vagy szállítmányozó céggel történő szállítás esetén nincs lehetőség.
Kérjük, hogy az érkezés időpontjában legyen megfelelő segítség, és eszköz az áru helyszínen való átvételéhez.
A zökkenőmentes áruátvétel érdekében megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy a megadott szállítási napon legyenek elérhetők (a fenti feltételekkel) a megadott címen, és telefonszámon.
Minden megrendelés esetén amennyiben rajtunk kívülálló okok miatt nem tudjuk tartani a fenti határidőt, erről értesítjük a kedves vásárlóinkat.
Kiszállítás esetén kérjük a termék átvételekor győződjön meg annak sértetlenségéről. Reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a kiszállító cég jegyzőkönyvet vett fel az esetleges sérülésekről.
Jótállás – Szerviz
HENDI eszközök és gépek szervizelése:
A HENDI eszközök és HENDI gépek szervizelését a HENDI hivatalos magyarországi szervize a Tooltechnic Háztartási nagy- és kisgép szerviz látja el.
A HENDI hivatalos szerviz elérhetőségei:
Tooltechnic Szerviz
1097 Budapest, Vaskapu utca 10-14.
Nyitva tartás: Hétfőtől – Péntekig 8 – 17 óráig
Telefonszám: 06 1 330 4465
E-mail: ugyfelszolgalat@tooltechnic.net
A garanciális szerviz szolgáltatás igénybevételéhez a vásárlási számlára lesz szüksége.
Egyéb gyártó meghibásodott eszközeinek és gépeinek szervizelése:
Kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36/70/267-1640 számon vagy email-ben szíveskedjen megadni a következő adatokat:
- Bejelentő neve
-
A hibás termék pontos címe
-
Telefonszám
- Email cím